HubSpot

HubSpot is hét alles-in-een cloudbased software pakket waarmee je jouw inbound marketing strategie perfect kunt uit voeren.

Krachtige combinatie van tools
De basis van HubSpot bestaat uit een uitgebreid CRM waarin de gegevens van je contacten (klanten, leads en relaties) staan. De HubSpot toolbox bestaat onder andere uit content creatie via blogs en landingpages, website optimalisatie, social media, lead generatie, e-mail marketing, online ads, marketing automation, lead scoring en sales ondersteuning.
HubSpot bestaat uit meedere 'hubs', namelijk: marketing-, sales-, service-, operations en CMS hub. Daarnaast heeft het een gratis customer relationship management (CRM) systeem voor contactbeheer. De kracht zit hem in de integratie en samenwerking van de verschillende hubs, maar het is ook mogelijk om de tools los te gebruiken.
Onze ervaring leert dat HubSpot (en inbound) het beste werkt voor bedrijven die een unieke oplossing hebben voor een probleem. Het zijn vaak B2B bedrijven met een langere sales cycle waarbij meerdere stakeholders betrokken zijn.

HubSpot CRM
Met het HubSpot CRM beheer je overzichtelijk je contacten. Met dit gratis CRM kun je per contact zien welke acties ondernomen zijn op je website, welke contactmomenten er geweest zijn wat de kenmerken zijn van dit contact. Daarnaast maak je gemakkelijk lijsten aan zodat je contacten segmenteert op bepaalde eigenschappen of acties. Door de integratie met je website worden contactgegevens die op formulieren ingevuld worden, direct opgeslagen in het HubSpot CRM. Nog een voordeel: migratie vanuit andere systemen is een fluitje van een cent!

Marketing Hub
HubSpot’s marketing software biedt alle features voor een goedlopende inbound marketing strategie. Je beheert je email marketing, social media kanalen, landingpages, blogposts, ads, campagnes, workflows, formulieren, call to actions, Search Engine Optimization (SEO) planner en analytics tool overzichtelijk bij elkaar op één plek.
Sales Hub
Creëer efficiëntie bij je sales team. Hiermee worden deals beheerd, taken verdeeld, documenten gedeeld en kunnen klanten meetings plannen in jouw agenda. Daarnaast kun je de best practices delen met je team en werk standaardiseren door templates te delen. Zo automatiseer je salesprocessen zonder onpersoonlijk te worden.
Service Hub
Met de HubSpot Service Hub richt je eenvoudig ticketpipelines die je helpen om optimale support te bieden aan je klanten. De hulpvragen via verschillende kanalen komen overzichtelijke samen in één dashboard. Zo verwerk je makkelijk en snel feedback en service verzoeken en maak je van je klanten ambassadeurs.
HubSpot CMS
HubSpot CMS is het eigen CMS van HubSpot en zorgt voor een naadloze integratie met het CRM en de marketing-, sales- en servicehub van HubSpot. Zelf je pagina's aanpassen was nog nooit zo makkelijk. Webwonders ontwerpt en ontwikkelt websites in HubSpot CMS geheel op maat en in lijn met je huisstijl.
Webwonders & HubSpot
Webwonders is al jaren gespecialiseerd HubSpot Partner in Eindhoven. Met tientallen succesvolle implementaties en een groot aantal klanten waar we dagelijks voor werken, zijn wij de partij om HubSpot te implementeren of om je te adviseren en ondersteunen in het dagelijks gebruik.
Waar kunnen we je mee helpen?
Gecertificeerd HubSpot Partner
Wij zijn gecertificeerd HubSpot Solutions Partner. Dit word je niet zomaar, je moet voldoen aan strenge eisen en je moet je kennis up to date houden. Onze medewerkers zijn gecertificeerd in marketing, sales of CMS development. Webwonders ontwikkelde ook de officiële HubSpot integratie voor Umbraco, die nu door gebruikers over heel de wereld gebruikt wordt.
Als gecertificeerd HubSpot partner heb je aangetoond dat je in staat bent om HubSpot in te richten en klaar voor gebruik te maken en dat je de strategie voor het gebruik van de software kunt maken. Zonder strategie heb je niet veel aan de tool.

Webwonders is dé HubSpot partner van de brainport regio
Wij willen heel graag laten zien hoe we jouw bedrijf kunnen laten groeien en jouw leven makkelijker kunnen maken. Niet met snelle kortstondige campagnes, maar door middel van inbound marketing investeren in je merk, je klant echt kunnen begrijpen en als een magneet nieuwe leads aantrekken.