Petsplace Shield

Constante stroom aan leads met de Puppytest

Pets Place

Voor Pets Place hebben we de Puppytest ontwikkeld. Deze test geeft antwoord op de vraag waar nagenoeg iedere hondeneigenaar in spe mee worstelt. Dankzij deze interactieve content blijven de leads binnenstromen en wordt een super relevant marketingbestand opgebouwd.

  • Umbraco Cloud
  • Gemakkelijk content beheer
  • Constante stroom aan leads
  • CRM koppeling

Waarde toevoegen voor jouw doelgroep

Pets Place had de wens om hun potentiële klanten te helpen bij het aanschaf proces van een pup. Maar hoe zorg je ervoor dat je als bedrijf je doelgroep op een leuke manier van informatie voorziet, en echt waarde toevoegt voor de klant?

Puppytest Website
Case Image Puppytest

Interactieve content

Met de Puppytest kunnen mensen die zich aan het oriënteren zijn om een hond te nemen eenvoudig erachter komen welke hond het beste bij hun gezinssituatie, wensen en eisen past.

Na het beantwoorden van 16 relevante vragen over het bezit van een hond komt de slimme test met een resultaat: de top drie van hondenrassen die het beste aansluiten bij jouw situatie.  

Daarnaast staan er allerlei adviezen en tips over wat je aan moet schaffen en de opvoeding van een puppy of nieuwe hond op. Super relevante content voor de doelgroep!

Content die blijvend leads oplevert

We hebben de Puppytest gebouwd met als basis Umbraco Cloud. Hiermee kunnen de websitebeheerders de content en de test up-to-date houden en wordt de site automatisch voorzien van de laatste updates. Doordat de verzamelde e-mailadressen direct in het CRM terecht komen kunnen (toekomstige) hondeneigenaren op de hoogte worden gehouden met waardevolle tips en advies over wat je in huis moet hebben wanneer je besluit een pup of nieuwe hond te nemen.

Inmiddels wordt de test ruim 10.000 keer per maand ingevuld. Dankzij de Puppytest blijven de leads binnenstromen en wordt een super relevant marketingbestand opgebouwd.

Puppytest Results

Wil jij ook creatieve content voor leadgeneratie? 

Maak kennis met Webwonders. 

Kennismaking plannen