Lead generatie

Crm

Je website als leadgenerator

Met je website dien je vertrouwen te wekken en te prikkelen, zodat bezoekers zonder twijfel tot actie overgaan. Je website wordt niet zomaar een geautomatiseerde salestijger. Klanten en prospects staan niet klakkeloos in rijen aan je online deur te bonken voor een aankoop. De concurrentie is moordend dus wil je in het online maaiveld boven de rest uitsteken dan is meer nodig: een doordachte strategie, een prikkelende boodschap, krachtige call to actions en… een beetje magie.

Lees meer

Crm Marketing Automation

Inbound marketing

De inbound marketing methodiek draait om de juiste informatie te bieden op het juiste moment. Deze methode zorgt voor een continue stroom van bezoekers naar je website. Met hulp van HubSpot zijn we in staat om potentiële klanten door de gehele buyers journey te leiden met slechts één tool. 

Lees meer

Buyer Persona

Zoekmachine optimalisatie

Zodra advertenties lopen, zorgt dit direct voor meer verkeer op je website. Een strategie die een langere adem vergt is je zoekmachine optimalisatie (SEO). Deze vorm van optimalisatie bestaat uit drie verschillende aspecten: content, externe factoren en technische factoren. 

Lees meer

Zoekmachine Marketing (1) (1)

Social media marketing

Naast zoekmachine adverteren creëren, beheren en monitoren wij op social media. Door social media slim in te zetten bereiken we jouw doelgroep met gerichte advertenties. 

Lees meer

Social Media

Google Ads

Via betaalde advertenties met Google Ads vergroten wij je online zichtbaarheid. We helpen met het creëren van campagnes in Google Ads of nemen lopende campagnes uit handen. We sturen voortdurend bij en spitsen advertenties toe aan jouw doelgroep(en). Zodra je advertentie loopt ben je direct hoog zichtbaar in de zoekresultaten van Google. 

Lees meer