HubSpot

HubSpot is hét alles-in-een cloudbased software pakket waarmee je jouw inbound marketing strategie perfect kunt uit voeren. De basis van HubSpot bestaat uit een uitgebreid CRM waarin de gegevens van je contacten (klanten, leads en relaties) staan. De HubSpot toolbox bestaat onder andere uit content creatie via blogs en landingpages, website optimalisatie, social media, lead generatie, e-mail marketing, online ads, marketing automation, lead scoring en sales ondersteuning.

Krachtige combinatie van tools

Hubspot bestaat uit drie platformen, namelijk marketing, sales en services. Daarnaast heeft het een gratis customer relationship management (CRM) systeem voor contactbeheer. De kracht is de integratie van het CRM, marketing, sales en service, maar het is ook mogelijk om de tools los te gebruiken.

Onze ervaring leert dat HubSpot het beste werkt voor bedrijven die een unieke oplossing hebben voor een probleem. Het zijn vaak bedrijven die opereren aan de zakelijke kant, met een sales cycle van meer dan één week.

HubSpot CRM

Met het HubSpot CRM beheer je overzichtelijk je contacten. Met dit gratis CRM kan je per contact zien welke acties ondernomen zijn op je website, welke contactmomenten er geweest zijn wat de kenmerken zijn van dit contact. Daarnaast kan je lijsten maken en contacten segmenteren op bepaalde eigenschappen of acties. De contactgegevens die op de website ingevuld worden, worden opgeslagen in het HubSpot CRM. Daarnaast is het ook mogelijk om zelf lijsten met contacten te importeren.

Marketing Hub

HubSpot’s marketing software biedt alle features voor een goedlopende inbound marketing strategie. Je beheert je email marketing, social media kanalen, landingpages, blogposts, ads, campagnes, workflows, formulieren, call to actions, Search Engine Optimization (SEO) planner en analytics tool overzichtelijk bij elkaar op één plek.

Sales Hub

HubSpot creëert efficiëntie bij je sales team. Hiermee worden deals beheerd, taken verdeeld, documenten gedeeld en kunnen klanten meetings plannen in jouw agenda. Daarnaast kun je de best practices delen met je team en werk standaardiseren door templates te delen. Je automatiseert processen zonder onpersoonlijk te worden.

Service Hub

HubSpot’s Service Hub werkt met een ticketsysteem dat je helpt om de optimale support te bieden. De hulpvragen via verschillende kanalen komen overzichtelijke samen in één dashboard. Je kunt ermee feedback verwerken, efficiënt klanten helpen en een kennisbank met meest gestelde vragen maken. 

HubSpot integraties

De sales, marketing en service afdelingen zijn razend enthousiast over HubSpot. Hier houdt het niet op, de IT afdeling is in zijn nopjes bij het zien van de meer dan 200 HubSpot integraties. Bekijk hier alle mogelijke integraties. 

Gecertificeerd HubSpot Partner

Wij zijn gecertificeerd HubSpot Solutions Partner. Dit word je niet zomaar, je moet voldoen aan strenge eisen en je moet je kennis up to date houden. Als gecertificeerd HubSpot partner heb je aangetoond dat je in staat bent om HubSpot in te richten en klaar voor gebruik te maken en dat je de strategie voor het gebruik van de software kunt maken. Zonder strategie heb je niet veel aan de tool.

Bekijk case

Inbound marketing strategie met HubSpot

Inbound marketing strategie voor leadgeneratie en het versterken van klantrelaties voor TRC Advocaten.

Bekijk case

Past HubSpot bij mijn bedrijf? 

We adviseren graag wat de mogelijkheden zijn en wat HubSpot voor jouw bedrijf kan betekenen.

Vraag gratis adviesgesprek aan